Thursday, 3 November 2011

MAGIVANGA znika z sieci na jakis czas...


Chcialbym powiadomic wszystkich czytelnikow MGV, ze moj magazyn znika z sieci na czas nieokreslony z powodu przeprowadzki na nowy serwer. Udalo mi sie znalezc nowy hosting, ale przezywam problem z importem bazy danych w MySQL. Jesli uda mi sie ten problem rozwiazac, magazyn szybko wroci na ocean. Jesli nie, potrwa to pewnie do momentu az bede mial kase, zeby komus zaplacic za import bazy i uruchomienie strony na nowym serwerze.

11 comments:

k said...

Brakuje mi go ;). Oby jak najszybciej :D.

Conradino Beb said...

Postaramy sie postawic mirror jak najszybciej sie da...

Wojciech Jóźwiak said...

Drogi Conradino! Proponuję Ci, żebyś na czas zimowego snu Magivangi (oby był krótki!) udostępnił najciekawsze teksty/strony ze swojej kolekcji - na Tarace.

Conradino Beb said...

Bedzie ciezko, bo musialbym baze danych tak czy siak postawic (nie trzymalem kopii w formatach tekstowych), a wlasnie to jest problemem :)

havason said...

"(nie trzymalem kopii w formatach tekstowych), a wlasnie to jest problemem :) "

Na czym dokładnie polega problem?

Conradino Beb said...

problem polega na tym, ze nie jestem webmasterem ani programista i jak widze komunikaty MySql, to nic nie kumam... stad tez nie potrafie kopii bazy danych zrzucic na nowy serwer.

havason said...

Masz dostęp do starej bazy danych MySQL (panel phpMyAdmin),ewentualnie do kopii?
Strona stała na jakimś darmowym skrypcie czy pisanym prywatnie?

Conradino Beb said...

Mam kopie starej bazy danych!!! Nie potrafie tego wrzucic, zadanie mnie przerasta...

havason said...

Wysłałem maila (adres podany w profilu bloggera) z propozycją. :)

Conradino Beb said...

w koncu dobra wiadomosc... magivanga wroci juz wkrotce pod nowym adresem (najprawdopodobniej pod cba.pl).

Conradino Beb said...

bardzo dobra wiadomosc! Magivanga ma juz nowy serwer i jest w trakcie przeprowadzki. Nowy adres to magivanga.wordpress.com/